DownJogos

DownJogos Game Blog | Created By Www.BestTheme.Net

About Me

Popular Posts

fff

fff
dfdg


Desde que a venda de Counter Strike foi proibida no Brasil, o espaço para um sucessor de peso e que consiga trazer tanto divertimento quanto ele está aberto a novos desenvolvedores. O Blackshot entra com tudo nessa fila e, pelas primeiras impressões, promete ser um game muito jogado por amantes de jogos de tiro.

Com gráficos muito semelhantes aos do CS, jogabilidade simples e muita ação a todo momento, Blackshot é um dos melhores lançamentos do estilo para os amantes do CS, se parecendo em muitos quesitos com o FPS de maior sucesso no Brasil e em diversas partes do mundo.
===================================================
Since the sale of Counter Strike was banned in Brazil, a successor to the space and weight that can bring much fun as it is open to developers. The Blackshot comes with everything in this queue, and by first impressions, promises to be a game much played by lovers of shooting games.

With graphics very similar to CS, simple gameplay and lots of action at all times,Blackshot is one of the best releases of the style for lovers of CS, it seems manyquestions with the most successful FPS in Brazil and around the world .
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tamanho / Size : 870 MB

Leave a Reply